Timeless Beauty Tips

December 29, 2015


2016 is coming, bermakna setahun lagi usia kita meningkat.
Ok, rasa panic kejap bila tengok angka and we always worry about the aging process.
But, sejauh mana kita berusaha nak jaga dan kekalkan kecantikan luaran dan dalaman?

Age is just a number. A year older, A year wiser!
As we grow old, anak semakin membesar, ekonomi keluarga semakin stabil, 
inilah masanya kebanyakan wanita akan mula mencari rawatan atau alternatif untuk kelihatan cantik dan menarik.

So, why wait?






How to achieve that Timeless Beauty ?
Banyak yang perlu dijaga, bukan sahaja luaran tetapi bermula dari dalaman. Most importantly, cara pemakanan dan gaya hidup yang lebih baik. 

Lagi awal kita mula jaga, lebih mudah nak kekal awet muda dan sihat. 
Don't let your food, lifestyle makes you look older than your age. Sedih tauu, kalau umur early 30's, tapi nampak macam dah late 40's. 

Kenapa ramai jadi macam tu? 
Selalunya sebab selepas bersalin, ramai tak berpantang secara betul. Bukanlah sengaja, tetapi terabai kerana sibuk bekerja dan menguruskan anak. 

Apa yang lagi sedih, kalau anak dara yang masih muda, but looks older than mommy with 2-3 kids. Ishh, itu lagi la kan. Bayangkan bila pakai baju besar-besar, orang mula tegur "berapa bulan pregnant?" , sedangkan isi kat perut hanyalah lemak. Auchhh, sakit hati kan. 

Jadi kat sini, salah satu usaha nak jaga rupa luaran dan juga kesihatan dalaman, Naa pilih untuk pakai Premium Beautiful Corset secara konsisten. Alhamdulillah, selama lebih kurang 5 tahun pakai, memang puas hati sangat-sangat dengan hasil dan perubahan yang Naa rasa. Pengalaman berpantang anak kedua dengan PB juga jauh lebih mudah dan bantu kurangkan masalah bengkak susu dan sebagainya. 

Apa yang penting, kenapa pilih Premium Beautiful
For me, ini pilihan paling mudah, cepat dan berkesan.
It brings out the beauty and confidence , sambil jaga kesihatan badan kita selepas dah jadi mak-mak yang sentiasa sibuk bekerja sambil uruskan keluarga. It is a perfect choice to all modern women. 

Kat pasaran ada banyak juga pilihan alternatif, yang penting you all pilih mengikut bajet dan mana yang berkenan dihati. Tengok pada keselesaan juga dan bak kata orang, biar alah membeli menang memakai. 
Set Premium Beautiful yang Naa pakai dari awal dulu, sampai sekarang masih lagi boleh pakai. Tahan lama, kalau kita pandai jaga, dan sekali sekala hantar untuk free repair service jer. 

Selain itu, apa yang Naa amalkan Set Kurus Bajet. Sebelum set ni famous lagi, mmg dah ramai amalkan sebenarnya, cuma diambil secara berasingan. Produk ni semua diperbuat dari natural ingredients yang banyak khasiatnya. Paling penting, bantu kita detox badan. Lagi cepat nampak hasil bagi yang nak kurus, sambil bekalkan tenaga. 

Another one is Bio Ever Plus, ini keluaran terbaru dan memang dikenali dengan nama gelaran 'Krim Botox'. Hasil boleh nampak in just 1 minute. Tak perlu sakit cucuk sana-sini, hanya sapu dan urut sahaja.

Later, I will share more on this product.

Oklah, dah panjang lebar bercerita pengalaman sendiri, kat bawah ni, naa share tentang promotion yang bakal berakhir dah. Jadi, kalau rasa nak cuba, tak payah fikir panjang-panjang, just tengok hasil testimoni yang banyak di hashtag Instagram #pbwonders

premium-beautiful-elegance-promotion-naa-kamaruddin
premium-beautiful-classic-promotion-yes-naa-kamaruddin
set-kurus-bajet-promotion-yes-naa-kamaruddin

Nak tahu lebih lanjut, nak tanya, atau berminat nak beli terus..
please directly contact Naa at +6012-2844960.

Thank you lovelies... and Happy New Year !!! 

You Might Also Like

0 comments

Like Me on Facebook

Follow @naakamaruddin on Instagram